2015. február 14., szombat

Szolgáltatók és azok összefogása

Ahogy haladunk előre, úgy körvonalazódik, hogy pontosan mely szolgáltatókkal fogunk együtt dolgozni, kiket engedünk be arra a napra, ami egyébként egy kicsit 'privát' dolog. 
Persze ahogy telnek a hónapok bennem is többször felmerülnek (a remélem ilyenkor normális?) kérdések:
- akiket eddig lekötöttünk, azokat jól választottuk? 
- biztos, hogy az a ruha volt a legjobb választás, amit lefoglaltam? (olyan régen volt már rajtam, hogy csak a képekből emlékszem, hogy hogyan is néz ki pontosan)
- egyik szolgáltató sem fogja elfelejteni, hogy hánykor és hol kell 'ott' lennie?
- minden 'akkor' és 'úgy' lesz ahogy lennie kell? --> az anyakönyvvezető időben ott lesz a helyszínen?
- ugye akiket lefoglaltunk nem bukkolnak túl? (mint a repülőn, hogy több helyet adnak el, hátha az egyik kiesik)

Mert az egy dolog, hogy nekünk az a legfontosabb nap, ami egyszer van és megismételhetetlen, de vajon ezt átérzik-e az egyes szektorok lefoglalt képviselői is? (főleg egy államilag kirendelt anyakönyvvezető? Sajnos hány olyan esküvőn voltam már/hallottam már, hogy az anyakönyvvezető motyogott, érthetetlenül és halkan beszélt, netán unottan)

Ezért, hogy mindez jól működjön és minden/mindenki időben jó helyen legyen felel az esküvőszervező. Egy esküvőszervező azonban kétféleképp vállalja el: vagy fizet neki a pár egy nagyobb összeget és akkor összefog mindent, vagy rajta keresztül rendel mindent és akkor a jutalékokból jön össze a fizetése.

Mivel nálunk elég sok minden adott volt, szóba sem jöhetett volna a jutalékos megoldás, azért pedig kiadni egy hatalmas összeget, hogy én megszervezem, ő pedig eljön a helyszínre és mindenkit hívogat aki nincs ott és ellátja minimális teendőjét semmi értelme. Őszintén szólva én sosem rajongtam a gondolatért hogy felfogadjak egy esküvőszervezőt (lehet hogy csak azért mert ebben dolgozok? ki tudja). Nem értettem, hogy Ő hogyan lenne képes a szívén viselni az Én nagy napomat, lelkiismeretesen összefogni az alkotóelemeket, utánajárni, hogy minden pont olyan lesz-e, amilyet én elképzeltem, ha mellettem még van vagy 20 esküvője (az is meglehet hogy pont másnak és előtte levő nap is foglalt). Persze az más kérdés, ha egyébként is közel állna hozzám ez a személy, de egy idegen, akinek csak egy vagyok a sok közül, azt inkább szeretném.


Szükség az lenne rá. Leginkább majd a legvégén, aki leellenőrzi időben, hogy úgy van-e megterítve, ahogy meglett beszélve, a dekoráció is olyan szép lett-e amilyenben megállapodtunk, felteszi az ültetőket és az asztal számokat a helyükre, időben szól a ceremóniamesternek, hogy Ő jön, kiszól, hogy hozhatják a tortát és ezt összehangolja a zenével...stb.
De majd ha odajutunk akkor kérek segítséget :)

Még jó, hogy a fodrász és sminkes jó ismerős, így legalább attól nem kell félnem, hogy nem lesz meg :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése